Tuesday, August 27, 2013

27. august, teisipäev

Laupäeval olid siis suured "Saue linn 20" pidustused, kus astusime üles ka cheeridega ning õhtu lõpetas Smilers. Päev hiljem kuulsin Annalt, et ta ema ja vanaema olid mu kavast täiesti lummatud olnud ning mitmed tuttavad andsid samuti ülipositiivset tagasisidet :)
Pühapäeval sai hetkel Sauel viibivale noortevahetusele "Health is Wealth" veidi tantsutunde antud, siin ka väike fotomeenutus sellest:

yayyy :D

Õhtu lõppes ka päris mõnusalt.. oli väike jam ja mõned mängud ning koju jõudsin alles kella 23:00 ajal, seega sai lausa 12 h järjest nende noortega veedetud ja absoluutselt ei kurda - kordaläinud päev ;)

Nüüd olen aga teist päeva järjest tööl adminnimas ja üsna suur väsimustunne on tegelikult peal.. magamisaega on kuidagi vähe olnud. Homme ka tööl, siis neljap vaba ning reedel on mul ametlikult viimane tööpäev administraatorina. Laupäeval on aga uue hooaja ringidesse registreerimine - seega viibin 12-st kolmeni tantsusaalis, asjatan ja annan endast maksimumi.. et siis 9. septembrist aktiivselt treeningutega edasi minna!
Btw, sain eile ootamatult sisse ka TTK-sse (Tallinna Tervishoiu Kõrgkool), mis oli tegelikult mu esmane valik, kuid kohti on seal üpris vähe - 15 in võetakse vastu. Otsustasingi siis kõigest nädal aega enne kooli algust loobuda TLÜ kohast, sest Haapsallu sõit on reaalselt suurem ajarööv ning TTK-s on koolipäevi nädalas 1 rohkem, aga mulle meeldibki nii :D

T-R

No comments:

Post a Comment